7 cze 2015

Zapowiedź

Witajcie na blogu zupełnie innym niż Pakt Samobójców. Pomysł chodził mi po głowie przez wiele miesięcy i już niedługo nareszcie ujrzy światło dzienne. Nie jestem dobra we wstępach, ale mogę Was zapewnić, że niesamowicie jaram się tym fanfiction i mam nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm.
Planowana publikacja prologu w sierpniu, ze względu na to, że chcę wszystko dopracować tak, abyście nie musieli miesiącami czekać na nowy rozdział.
Poniżej możecie zapoznać się ze świeżą zapowiedzią, a właściwy zwiastun znajdziecie w odpowiedniej zakładce.



Jeśli chcecie zostać poinformowani o prologu, zostawcie w komentarzu swój user. 
Jeśli macie jakieś pytania - ask 

9 komentarzy:

  1. O matko już nie mogę doczekać się aż ruszysz z tym blogiem! Jestem strasznie podjarana! ♥ Szkoda tylko, że zakończysz wtedy "Pakt Samobójców" (Jestem wielką fanką tego bloga♥)
    Zapowiedź jest cholernie świetna! (Teraz to już jeszcze bardziej nie mogę się doczekać! ♥)
    Ps.co to za muzyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Perfect Circle - Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm of The War Drums

      Usuń
  2. Jeeej <3
    Jestem taka podekscytowana! Świetna zapowiedź & zwiastun. Oczekuję, że to FF mnie wciągnie jak PS. Jeszcze Kaya jest główną postacią ♥ I Ashton!
    Nie mogę się doczekać prologu, więc gdy tylko się pojawi, proszę o poinformowanie mnie o nim na TT: scream_queeen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku.... Świetna zapowiedź! Jestem mega podjarana. Nie mogę się doczekać aż zaczniesz! Kurde.... Sierpniu nadchodź! xD
    No to czekam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo uwielbiam tą piosenkę w zapowiedzi *,*
    Nie mogę się doczekać prologu i ogólnie rozpoczęcia.
    Uwierz, chyba nawet cieszę się bardziej niż ty :o
    Po prostu... wow, możesz mieć pewność, że będę czytać do końca i komentować na bieżąco każdy rozdział :D
    Powodzenia <3
    @Hazzanator_PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiedz genialna *_*. Chyba nic więcej nie potrafię dodać. Poinformuj mnie, bo widzę, że nie masz opcji obserwowania bloga :)))
    @PaulinaAllan

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewwww ja chce prolog moge go juz dostac <3 pls. @BywaSmiertelna

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam Twittera, ale chciałabym prosić, żebyś poinformowała mnie w zakładce ''Spam'' na moim blogu. Oczywiście, jeśli to nie problem. Zaciekawiło mnie powiązanie do Supernatural i czuję, że zaplątam się w tym opowiadaniu jak w Pakcie Samobójców.
    _____________________________________
    https://homicidium-voluptatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie mega z tego co widzę
    @niallervxs

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy